четвъртък, 14 август 2014 г.

... за мишките и хората...


... Веднъж мишката забелязала, че стопанинът на фермата е сложил капан за мишки.

Тя разказала за това на кокошката, овцата и кравата. 

Но те всичките й отговаряли: „Капанът за мишки е твой проблем, а не наш!“

Малко по-късно в капана се хванала змия – и ухапала жената на фермера.

Опитвайки се да я излекуват, сварили на жената супа от кокошката.

После заколили овцата, за да нахранят всички, пристигнали да навестят болната.

И накрая заколили кравата, за да нахранят гостите, дошли на погребението.

... И през цялото време мишката наблюдавала от дупката си 

и мислела за нещата, които са чужд проблем, докато не станат твой!




"За мишките и хората" Джон Стайнбек

* * *

"Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите?"

* * * Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите? * * * За да си добър член на стадото, трябва ...