неделя, 3 август 2014 г.

Езикът кости няма, но кости троши.


* Бой се забравя, дума не може.

* В огледалото се вижда лицето, а в приказките - сърцето.

* Водата всичко мие, само езика не може.

* Думата и през камък минава.

* Думата не е врабче, ала като я изпуснеш, не се улавя.

* Какъвто е човекът, такива му и думите.

* Който говори каквото иска, чува каквото не иска.


* Лошата дума от лошо сърце излиза.

* Няма по-сладко от езика и по-горчиво от него.

* Остра дума в сърце влиза.

* От брадва рана заздравява, но от език - никога.

* Прехапи си езика, но лоша дума не казвай.

* Първо помисли, после продумай.

* Човекът се познава по приказките.

* Добра дума - златен ключ.

* Думата стрела не е, а пък в сърце се забива.

* Добра дума цена няма.

...

"Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите?"

* * * Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите? * * * За да си добър член на стадото, трябва ...