неделя, 3 август 2014 г.

Ако твоето щастие зависи от това как постъпват другите...

"Ако твоето щастие зависи от това как постъпват другите, то без съмнение имаш сериозен проблем." - Ричард Бах





Всяка минута на гняв и злоба отнема по 60 секунди от твоето щастие!

* * *

... ти си твърде ценен, за да си роб на нещата, които те ограничават...


Кажи ми,
Не си ли уморен
От лицемерие, егоизъм, завист
И арогантност?

Не ти ли писна
От безпокойства, мъка, нерви,
Стрес и празнота?

Не мислиш ли,
Че нещо е с главата надолу,
Че е по-добре да бъдеш по-естествен,
Да имаш повече приятели,
Да си по-скромен...

И да разбереш,
Че ти си твърде ценен, за да си роб
На нещата, които те ограничават, правят те сляп
И не ти позволяват да се погледнеш...

И да разбереш,
Че Спокойствието и Мъдростта
Са вътре в ТЕБ!

Открий ги и ги оцени!!!


От "Позитивното - храна за душата"

* * *

"Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите?"

* * * Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите? * * * За да си добър член на стадото, трябва ...