понеделник, 3 април 2017 г.

Ех, и аз имам свои приятели! Вчера дори някой разговаря с мен...




Ех, и аз имам свои приятели! Вчера дори някой разговаря с мен. И миналата седмица ли беше, или още по-миналата Зайо се блъсна в мен и ми каза: "Прощавай!" Така е! (из "Мечо Пух")

* * *

Приятел е този, който знае песента на сърцето ти и може да ти я запее дори, когато си я забравил. 
(Дейв Бари)




Приятел е този, който ти дава пълната свобода да бъдеш себе си. 
(Джим Морисън)

* * *

Приятелят е подарък, който сам си подаряваш. (Робърт Луис Стивънсън)


* * *


Няма коментари:

Публикуване на коментар

"Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите?"

* * * Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите? * * * За да си добър член на стадото, трябва ...