събота, 20 септември 2014 г.

София Лорен на 80 години...

Трудно ще станете неотразими, 
ако сте лениви и не вярвате в достойнствата си.

Жена, постоянно мислеща за своите недостатъци, 
оставя и околните да повярват в тях.

И обратното - уверената в красотата си 
ще убеди в това и другите.

Красотата е в душата на човека.

Мъжът може да срещне и най-голямата хубавица 
на света и пак нищо да не му трепне.

А другата - с дългия нос и голямата уста - 
да го заплени завинаги.

Но ако собствената ти физиономия 
те води до истерия, 
спокойно можеш да я смениш 
с помощта на хирурзи.




Няма коментари:

Публикуване на коментар

"Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите?"

* * * Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите? * * * За да си добър член на стадото, трябва ...