понеделник, 4 август 2014 г.

Сутрешно кафе




Има само един начин да избегнеш критиката.
Да не правиш нищо, да не казваш нищо
и да бъдеш нищо.
Аристотел

* * * 

„Много е трудно, човек да е безразличен към ритници от хора, на които е дал обувки!“
Мариус Куркински


* * *
Животът не е, за да намерите себе си. Животът е да направите себе си.

Джордж Бърнард Шоу


* * * 

Можеш да симулираш добродетел пред публиката. 
Не можеш да я симулираш пред себе си. Твоето его е най-строгият съдник.

... Какво ще стане със света, ако ги няма онези, които действат, мислят, работят, произвеждат? Те са егоистите. Не можеш да мислиш с чужд мозък или да работиш с чужди ръце. Откажеш ли се от способността да мислиш самостоятелно, отказваш се от съвестта си. А да заглушиш съвестта си е все едно да прекъснеш живота.

Айн Ранд

"Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите?"

* * * Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите? * * * За да си добър член на стадото, трябва ...