четвъртък, 21 август 2014 г.

Научете се любезно да казвате "Не"...

* * *
Ако приоритетите ви са неясни, лесно казвате "да" всеки път, когато някой поиска да вземе от времето ви.  Ако в дните си не се водите от богата и вдъхновяваща визия за бъдещето, от ясна картина за крайния резултат, която ще ви помогне да действате по-съзнателно, не е трудно действията ви да бъдат продиктувани от плановете на околните...                 
Ако не сте определили в графика си кои са приоритетите ви, там ще попаднат приоритетите на други хора... 
За да избегнете това, трябва да сте наясно с висшите цели в живота си, а после да се научите любезно да казвате "НЕ"...



Няма коментари:

Публикуване на коментар

"Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите?"

* * * Въпросът, който понякога ме влудява, е - аз ли съм луд или другите? * * * За да си добър член на стадото, трябва ...